2013. november 29., péntek

....létezik-e a mesebeli herceg vagy hercegnő?....

....létezik-e a mesebeli herceg vagy hercegnő?....


"Hogy létezik-e a mesebeli herceg vagy hercegnő? Háh! erre egyszerű a válasz:Igen. Létezik. Hogy hol? vagy hogy Ki az?...Én nem tudhatom.Ha megtalálod az igazit, nincs más, csak Ő... na ő a te mesebeli herceged vagy épp hercegnőd..:)"

"Tündérmesék hercege eljött, hogy hercegnője legyek."

"A herceg csak úgy varázsütésre nem toppan be és nem emeli ki a lányokat a sorból. A sorsunkat saját magunk alakítjuk, a problémáinkat senki sem oldja meg helyettünk."



"Miért akar minden lány hercegnő lenni?.. ha belegondolunk csak kevés igazi herceg létezik.:)"

"Elfogadtam, hogy nincs Fogtündér. Megtudtam, hogy nincs se Húsvéti nyuszi, se Mikulás. Feldolgoztam, hogy nincs Jézuska se és, hogy én sose lehetek Hercegnő.. De, hogy még Te is itt hagysz, mintha csak egy kitalált dolog lettél volna a többivel együtt az életemben, ezt nem tudom elfogadni.."

"Nem vagyok hercegnő és ez nem egy tündérmese, ez nem Hollywood csak egy kicsi város, álmodoztam mielőtt elmentél és cserbenhagytál.. de most már túl késő,hogy eljöjj értem a fehér lovadon."



"Te csak légy türelmes, és ne félj. Nem kell, hogy herceg legyen, aki érted eljön! Csak értse meg, hogy ki vagy te, és mennyit érsz. Ez éppen elég ahhoz, hogy boldoggá tegyen."

"Csak egy álmot akart, amiben van hercegnő és herceg, de nem így tervezte, hogy végül minden az ellentétévé válik."

"A tündérmesékben a hercegnő megcsókolja a rút varangyot, és az daliás herceggé változik. A való életben viszont a herceget csókolja meg, aki pedig rút varanggyá változik.."


"Tegnap én voltam a hercegnő, ő pedig a herceg.Az a baj,hogy a valóságban ez nem így van. Egy napig tartott. Múlandó volt..."

"Mindenkinek jár egy esély a szerelemben, mindenkinek jár egy igazi szőke herceg, de itt nem a szőkén és nem a lovon van a hangsúly, hanem az igazin."



"Csak egy álmot akart, amiben van hercegnő és herceg, de ne így tervezte, hogy végül minden az ellentétévé válik."

"Ne a hercegre várj, hanem valakire,aki úgy kezel, mint egy hercegnőt!"

"Te leszel a herceg és én leszek a hercegnő Ez egy love story,baby csak mondj igent.."



"Mindannyian hercegnőnek és hercegnek születtünk, a legtöbben azonban békaként végezzük, aki már abban sem hisz, hogy egy nap jön valaki és megcsókolja."

"Bár szeretlek és szeretnélek megérinteni, nem lehet. Valaki másnak szánt téged a sors, valakinek, aki olyan jó mint te. És én örülni fogok, ha megtalálod ezt a személyt, bár szeretnék annak a lánynak a helyében lenni. De nem lehetek. Te vagy a herceg, és én vagy a Királylány, de ez nem az én mesém..."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése