2013. augusztus 1., csütörtök

~...megérted, hogy miről szól a dalszöveg....~

~...megérted, hogy miről szól a dalszöveg....~


"Rólad álmodtam titkon az álmomban,
Hallom messze a hangodat.
Szívem legbelül tőled ébred fel,
Most már tudom, te vagy az életjel!" (Children of Distance)

"Ha egy problémán túl vagy, holnap jön két újabb." (DSP Bradaz)

"A sors kezében vagyunk mindannyian,
Minket álmodik a sors és nem fordítva." (Copy Con)


"Szólsz hozzám, de én már meg se hallak..
Fal van köztünk, de nincsen rajta ablak.." (the Grenma)

"Most már új utak után nézzek, és nem félek hogyha veszélyt érzek,
Egy jó barát kinek szólhatsz ha baj van, csak egy kicsit meggondolatlan.." (Zanzibár)

"Amit mondanék, mind hazugság,
Még soha nem kerestem erre szót,
Tudod, az elveszettek nem tudják,
Hogyan is kell kimondani a jót."  (Dés László)


"Ha nevetsz, a világ mindig visszamosolyog rád."  (Kovácsovics Fruzsina)

"Szerintem a szerelem egy olyan kis izé,
Amit senki sem látott, de valaki már érzett.
Szélesvásznú igazi élvezet, vagy lerombol,
Mint egy katonai gépezet."  (Zanzibár)

"Sír a hegedű az éjben
megszakad e szív úgy érzem
meghalok a néma vágytól
megöl a kín ilyen távol magától.."  (Eszenyi Enikő)


"Együtt ünnepel a nagyvilág,
Ősi szeretet ébred.
Állunk kéz a kézben.
Szívünk elfelejti bánatát
És béke hull ma ránk."  (Szekeres Adrienn)

"Ahhoz hogy alkoss, hogy ne keljen szenvedned,
Úgy feküdj le, hogy legyen miért felkelned,
Felkötöm magamat egy cérnaszálra,
Minthogy olyan legyek, akinek nem lehet álma,
Ha kell, elmegyek, innen, nem leszek gyáva,
Már jegyet váltottam az álomvilágba."   (Anonim MC)

"Én is vártam már rád, valahogyan mindig hittem,
egy nap eljössz értem, bárhol jársz."  (Crystal)


"Hirtelen, jön egy változás, és szívem máris védtelen,
Nagy a félelem, hisz elvehetnéd mindenem."  (Csézy)

"Mért szerettem úgy beléd,
mért sodort a szél feléd?
Már nincs kiút a szíveden,
csak nélküled vagy nélkülem."  (Zámbó Jimmy)

"Hiányzol néha még, látom az arcodat, de a filmünk véget ért és nem úgy mint az alkonyat. Mert elsötétült minden már hova tűntek a színek? Néha ízekre szednek a szomorú keserű ízek. Bár csak akkor haltunk meg amikor elvesztettelek téged én.."  (Children of Distance)


"Ha nem maradt más,
Csak az elbúcsúzás,
Csak az integetés,
Miért vársz?"   (Nagy Adrienn)

"Olyan szép volt még, de már elmúlt rég, mihez kezdjek most nélküled ? Hiányzol, még mindig várlak, csak téged látlak. És ha visszajössz majd újra élek, fáradt az arcom, remeg a hangom, de ha itt leszel többé nem félek, nem félek, nem félek, hogyha visszajössz majd újra élek."  (Noémi Virág)

"Fáj a fejem,a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen.."  (Vad Fruttik)


"Kettesben a világ közepén,
ő és én,
együtt íródó közös regény,
örök remény.
Pokol és menny,
ahogy értékes vagy szenny.
Hiszen e szenvedély
soha el nem múló szerelem."  (Punnany Massif)

"Kívánd, hogy mindaz, amit ma éjjel gondoltál,
Ugyanúgy igaz legyen holnap s holnapután,
Kívánj igazi ünnepet, kívánj igazabb életet,
Békés karácsonyt mindenkinek!"  (Piramis)

"Csak játszottam, és kacagva ástam a síromat
Most meg a sírköves a sírkőre valami szívhez szólót írogat.
Bocsánat, ha most könnyes szemmel szemléled ezt,
Így az idő távlatából, már minden másképp fest,
Egyszerű ember voltam, egyszerű szavakkal,
Tele félelemmel, ja, hatalmas falakkal!"   (Children of Distance)


"Ha próbálsz valaki lenni,
maradj az, aki vagy!
Másból már van annyi, mint csillag az égen,
belőled csak magad. Egymagad."  (Demjén Ferenc)

"Visszahoz egy régi perc, megidéz egy fénykép, míg csak élnem kell sose lesz másképp. Ugyanaz a fájdalom, ugyanaz az érzés, az a búcsú szó, amivel elmész. Nem számít, hogy hány év messzeség, az a perc ma sem múlt el még.."  (Cserháti Zsuzsa)

"Nem gondolni rád én már nem bírok tovább, tőlem hiába tiltanád tested selymes ritmusát. Én már megtanultam rég, van, aki csak távolabbról szép, de tőlem senki meg nem véd, belőled ennyi nem elég.."  (Ákos)

"Soha ne add fel, érd el az álmaid,
A kudarcok ne törjék a szárnyaid,
Gyerünk, állj fel, próbáld meg még egyszer,
Nem létezik olyan, mit nem érhetsz el." (Deniz)


"Talán nem létezett, mégis átéltem,
Érted újra írnám, de másért nem,
A szívemből indulsz, az ereken át,
Bennem élsz, a hatalmat nem veheted át,
Segíts! Fel kell ébrednem,
Kettőnket csak ez tarthat életben!" (Children of Distance)

"Talán jön egy lehetőség újra, hogy megint a szemedbe nézhessek, vajon megadatik e valamikor, hogy még egy utolsó percet kérhessek? Tudom megbántottalak többször, s lehet hogy összeomlott egy álom, de szeretlek Téged, és akarlak Téged most már minden áron.."  (Addamz)

"Szeretlek én, Élet,
mert te olyan jó vagy hozzám.
Ha néha el is vettél,
később mindent bepótoltál."  (Quimby)



"Hol vagy nagy szerelem?
Miért nem vagy ma velem?
Hiába ég a tûz a szívemben,
hóvihar van a lelkemben!"  (Groovehouse)

"Szeress, amíg nem fojt, míg lüktet a szív,
sose legyél passzív, hogy maradhass masszív.
Ha döntened kell, válassz, ettől leszel teljes.
Utad végén derül ki, hogy melyik csapás helyes." (Punnany Massif)

"Aminek mennie kell, menjen. Hidd el, engedd el!
Ne keverd terveid érzelmek vezérelt elvekkel.
Személyek és tárgyak, be nem teljesült vágyak,
gondold végig, neked hány hiányzik, és te hánynak." (Punnany Massif)



"Barátként búcsúzom ma tőled, mégis meghalok,
Nem ölelhetlek többé, visszasírom azt a tegnapot,
Hazudok magamnak, de érzed te is, szeretlek." (Children Of Dance)

"Csak kérlek, ne felejts el soha!
Emlékszem, te mondtad azt, hogy
"Néha a szerelem tovább él,
de van, amikor csak a fájdalom marad."(Adele)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése