2013. július 23., kedd

~Vámpírnaplók Idézetek~

~Vámpírnaplók~

"A mai nap más lesz. Másnak kell lennie. Mosolyogni fogok és mindez hihető lesz. A mosolyom ezt fogja sugallni 'Jól vagyok. Köszönöm. Sokkal jobban.Újra fogom kezdeni. Valaki új leszek. Ez az egyetlen mód, hogy túl legyek rajta." (by Elena)

"Kedves Naplóm! Végigcsináltam a napot.Azt kellett mondanom, hogy „kösz, jól vagyok” legalább 37 alkalommal. És egyszer sem gondoltam komolyan. De senki sem vette észre. Amikor valaki megkérdezi, hogy hogy vagy, egyáltalán nem várnak választ." (by Elena)




"Kedves Naplóm! Nem is tévedhettem volna nagyobbat. Azt gondoltam, hogy mosolyoghatok, és úgy tehetek, mintha minden rendben lenne. Volt egy tervem. Meg akartam változtatni azt, aki voltam. Új személyként életet kezdeni. Valaki a múltja nélkül. Fájdalom nélkül. Valaki élő. De ez nem olyan könnyű. A rossz dolgok veled maradnak. Követnek. Nem menekülhetsz el előlük, bármennyire is szeretnéd. Csak annyit tehetsz, hogy felkészülsz a jóra, hogy amikor eljön, elfogadod, mert szükséged van rá. Szükségem van rá." (by Elena and Stefan)


"Kedves Naplóm! Ma meggyőződtem arról, hogy feladni nem szégyen. Ne kockáztass. Ne változtass. Csak semmi dráma, ennek nem most van itt az ideje. De az okaim nem is okok, csak kifogások. Valójában csak bujkálok az igazság elől, az igazság pedig az, hogy félek. Félek, ha csak egy pillanatra is engedek a boldogságnak a világ megint összeomlik körülöttem és nem tudom, hogy azt túlélném-e." (by Elena)


"Találkoztunk, beszélgettünk, és isteni volt, de aztán felkelt a nap, és megvilágította a valóságot." (by Elena)




"Kedves Naplóm! Nem vagyok hívő. Emberek születnek, megöregednek, aztán meghalnak. Ez a világ, amiben élünk. Nincs varázslat, nincs misztika, nincs halhatatlanság. Semmi sincs, ami meghatározza a racionális gondolkodást. Az embereknek azt kéne mondaniuk, akik ők valójában. És nem hazudniuk és elrejteniük a való énüket. Ez nem lehetséges. Nem vagyok hívő. Nem lehetek. De hogyan tagadhatom azt, ami előttem van? Valaki, aki nem öregszik meg, nem sérül meg, valaki, aki olyan módon változik, amilyenre nincs magyarázat. Lányok megharapva. Vértől megfosztott testek." (by Elena)


"Mi olyan különleges ebbe a Bellába? Edward egy hülye." (by Damon)


"Ha elveszítesz valakit,az maradandó. Emlékeztet mennyire fájdalmas." (by Elena)


"Tudom, hogy... hogy nehéz megérteni...de érted teszem. -Nem. Ezt a döntést nem értem hozod meg. Ha elsétálsz, az csak érted van. Mert én tudom, hogy mit akarok. Szeretlek." (by Stefan and Elena)




"Úgy éreztem, még van remény, hogy valahol nagyon mélyen Damonben még mindig van valami emberséges, valami normális. De tévedtem, már semmi emberi nincs Damonben. Semmi jóság, semmi kedvesség, semmi szeretet. Csak a szörny… akit meg kell állítani." (by Stefan)


"A szerelem fáj. Néha úgy érzed, mintha ez lenne a legjobb dolog a világon. Biztonságban érzed magad tőle. Elfelejtet veled mindent, mintha újrakezdenél mindent. De a szerelemtől érezheted úgy, mintha nem tudnád magad irányítani. Félhetsz. Mintha addig enne téged, amíg semmi nem marad belőled. A szerelem tényleg szívás." (by Damon)




"Visszatértél Bambi vérre, és ismét én vagyok a nagy kemény bátyj, minden jó a világban." (by Damon)


"Tudom, hogy azt hiszed, hogy te hoztad az összes rossz dolgot az életembe, de az életemben ez már amúgy is meg volt. Eltemetett maga alá."


"Megpróbáltam. Annyira rendbe szeretném hozni a dolgokat, de minden ösztönöm azt súgja, hogy legyek óvatos. Amiről nem tudsz, az nem fáj." (by Elena)


-Miért nem hagyod,hogy az emberek meglássák benned a jót???

-Mert,ha az emberek jót látnak, akkor el is várják azt, és én nem akarok mások elvárasai szerint élni.       (by Elena and Damon)




 "Nem vagyok ember, és ez hiányzik, bárminél jobban hiányzik a világon." (by Damon)


"Már az elején mondtam Stefannak, hogy önzőség nem osztozni rajtad. A testvérek megosztoznak a dolgokon, tudod." (by Damon)


"..Amit mondani készülök, valószínűleg a legönzőbb dolog, amit életem során valaha mondtam. De ki kell mondanom, egyetlen egyszer, csak hogy tudd: szeretlek, Elena. És mert szeretlek, nem lehetek önző veled. Én nem érdemellek meg téged, de a testvérem igen." (by Damon)


"A csalódottság,csak az azokat érintő érzelem,akik törődnek a másikkal."


"A bizalmat ki kell érdemelni, ez nem megy varázsütésre!"




"Tudom, hogy meg akarod őket állítani. Megvédeni Elenát. De fiatal vagy...te nem látod amit én látok. Nem csak arról van szó, hogy Elena jobb emberré teszi Damont. Ez is de...Damon is megváltoztatja őt. Damon kihívások elé állítja. Meglepi őt. Arra készteti, hogy elgondolkodjon az életén. Hogy higgyen. Stefan más. Az ő szerelme tiszta. És ő mindig jó lesz neki. Damon vagy a legjobb választás számára...vagy a legrosszabb."


"Tudod, te vagy a titokzatos srác, és ez tetszik. De a titokzatossággal titkok is járnak..."




"Talán csak az én Árnyék Királynőmmé kell hogy tegyelek. Sok társam volt már, olyan fiatal lányok, mint te és nők, akik Európa szépségei voltak. De te vagy az, akit magam mellé akarok. Uralkodni, hogy azt tegyük, amit akarunk, amikor akarjuk. Mi ebben az annyira rossz?" (by Damon)


"Mi választjuk meg az utunkat. Az értékeink és tetteink, ezek határozzák meg hogy kik vagyunk." (by Stefan)


"Szeretem a futball-t. Szerintem nagyszerű sport. De ebben az esetben szerintem a futball nem szeret engem…" (by Stefan)


"Néhány lány nem tud ellenállni a külsőmnek, a stílusomnak, a kisugárzásomnak, és a rendíthetetlen képességemnek, ahogy Taylor Swiftet hallgatom." (by Damon)




"Az igazi állat még mindig szabadon van, rám árva, kihívás számomra, hogy visszatámadjak, hogy megállítsam őt. De hogyan állíthatnék meg egy szörnyet anélkül, hogy én is azzá válnék?" (by Stefan)


"Amikor valódi, nem sétálhatsz csak úgy el." (by Lexi)


"Tudjátok igazán tetszik ez a hármas csapat dolog. Egy kicsit perverz." (by Damon)


"A tetteink elindítanak dolgokat. De ezzel együtt kell élnünk." (by Elena)


"Hazaviszlek. El fogod felejteni, hogy vámpír vagyok. Arra fogsz emlékezni, hogy influenzás lettél. Lázad volt. Meghűlés és hidegrázás. És csináltam neked levest. És nagyon sós volt. És veszekedtünk. Jobban lettél. És aztán az önző kislányod, aki szeret téged, nem számít, hogy mi történik, ugyanúgy nem vett rólad tudomást. És minden így jó, ahogy van." (by Caroline)




"Az élet túl kegyetlen. Ha többé nem hiszünk a szerelemben, miért akarnánk élni?" (by Katherine)


"Ez a terved? Egy mágikus boszorkány lötty szavatossági idő nélkül?" (by Damon)


"Jó lenne, ha nem most farkasodna át…" (by Damon)


"Ha lenne egy dollárom minden egyes alkalomra, amikor egy gyilkos vámpír meglep…." (by Damon)




"Úgy látom a vér megtette a hatását. Már majdnem ismét csinos vagy." (by Damon)


"Elena, hadd legyek őszinte. Ha közted és a boszi között kell választanom, akkor Bonnie fog meghalni. Én mindig téged foglak választani." (by Damon)


"A szerelem nem igazi, ha nem viszonozzák." (by Katherine)


"Mi a terv, Superman?" (by Damon)


"Oké, inkább igyál. Egyikünk sem elég részeg még ehhez a beszélgetéshez." (by Alaric)




"Nem aggódsz, hogy egy napon az összes erdei állat összefog és visszavág? Mármint szerintem dumálgatnak…" (by Damon)


"Bocs a késésért. A kutya megette a… Mindegy." (by Damon)


"Egy alternatív univerzumba léptem, ahol Stefan szórakoztató?" (by Damon)


"Megkaphatnám az egysoros verziót, hogy legalább tettethessem, hogy segítek?" (by Bonnie)




"Elég ijesztő pasas ez az Elijah. De jó a haja." (by Alaric)


"Elena, ma majdnem barbecue lett belőled. Az a legkevesebb, hogy elsősegélyt nyújtok." (by Damon)



"Kérlek, mondd, hogy csak boszorkány süti receptek." (by Caroline)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése