2013. június 11., kedd

~Spongyabob~

~Spongyabob~


Szeretlek... mint Spongyabob Patrikot. Szükségem van rád, mint rákúrnak a pénzre. Kellesz, mint Planktonnak a herkentyűburger receptje. Imádlak, mint Tunyacsáp Spongyabob nélküli perceket! ♥

Spongyabob : Naaa Patrik, hogy festek? :DD
Patrik : Háát.. olyan sárgán. :DD


Spongyabob: -Patrik te mit csinálsz ha nem vagyok itt?
Patrik: -Várom hogy visszagyere!

Spongyabob: Patrik, te egy zseni vagy !
Patrik: Már sokan hívtak így.
Spongyabob: Zseninek ?
Patrik: nem.. Patriknak ! :$

Spongyabob: Buborékbarát szomjas!
Tunyacsáp: Egy pohárral a legjobb samponunkból?:DD


Rákuram: Itt az én követelésem is, úgy értem a levelem Télapónak
Spongyabob: Nagyszerű, Főnök úr, és mit kért?
Rákuram: Egy pónit.
Spongyabob: Tényleg?
Rákuram: Pénzzel teletömött nyeregtáskákkal!!!

Spongyabob: Mátol a nevem BobNadrág SpongyaKocka.:)

Patrik : elvihetem a hűtődet Spongyabob? 
Spongyabob : miért? mi történt a tieddel?
Patrik : üres.

Plankton: itt az emberek akkor sem ismernének meg egy finom ételt, ha rájuk köszönne!


Telefon: *csörög*
Telefonáló: Rozsdás Rákolló?
Patrik: nem, én Patrik vagyok. *leteszi* fütty-fütty...
Telefon: *csörög*
Telefonáló: Rozsdás Rákolló?
Patrik: Nem, én Patrik vagyok! *leteszi* fütty-fütty...
Telefon: *csörög*
Telefonáló: Rozsdás Rákolló?
Patrik: NEM, ÉN PATRIK VAGYOK! Én nem vagyok Rozsdás Rákolló. 
Spongyabob: Öööö...Patrik! Így hívják ezt az éttermet. 
Patrik: ÁÁÁÁ.....az ördögbe...

Spongyabob: Patrik!
Patrik:(Nem látja Spongyabobot...) A fagylaltom! Ez még él!

Tunyacsáp: nem tudom elhinni, hogy bárki is megünnepel egy olyan ünnepet, ahol egy ismeretlen alak betör a házadba, és ajándékot hagy hátra.  


Spongyabob: van barátod ?
Szandi: nincs:/
Spongyabob megfogja Szandi kezét 
Spongyabob: mostmár van♥

Spongyabob: ÁÁÁ, most nem vagyok kalóz!
Tunyacsáp: Csak egy sárga kretén vagy egy darab papirossal.

Spongyabob: Én is segítek! De nehéz lesz, keressünk kisebb feladatot!


Spongyabob: Patrik, ha szeretnél valamilyen díjat nyerni, akkor tégy érte valamit!
Patrik: hmmm...Legyőzöm az óriás majomembert, és megmentem a kilencedik dimenziót!
Spongyabob: Én is segítek! De nehéz lesz, keressünk kisebb feladatot!
Patrik: Legyőzöm a kismajomember és megmentem a nyolcadik dimenziót!
Spongyabob: Kisebbet!
Patrik: Orvos!
Spongyabob: Kisebbet!
Patrik: Tűzoltó!
Spongyabob: a legkisebbet ami csak az eszedbe jut!
Patrik: Állás a rozsdás rákollóban!
Spongyabob: Úgy van!

Spongyabob: Mit csináljunk ma? 
Tunyacsáp: én azt amit minden nap szoktam... 
Spongyabob: Csak nem a legjobb barátoddal, velem fogsz játszani? 
Tunyacsáp: Nem, próbálok megszabadulni tőled...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése