2013. május 4., szombat

~Vicces idézetek~

~My World vicces idézetek~


"Ha az okos enged akkor már rég a hülyék uralkodnak."

"A hülyeségnek határa van, nekem meg útlevelem."

"A páncélos lovagról kiderült, hogy csak egy alufóliába csomagolt gyökér."


"Attól még , hogy okos telefonod van te ugyan olyan hülye maradsz."

"Tudtam hogy felrobban de nem sejtettem."

"Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit."



"Tulajdonképpen a lustaság nem más mint a pihenés, munka közben."

"Ahhoz képest hogy az élet milyen drága még mindig elég népszerű."

"Hiszel abban, hogy van szerelem első látásra? Vagy sétáljak el előtted még egyszer?"

"Senki sem tökéletes, de én olyan közel állok hozzá, amennyire csak lehet!"

"A barátságod nagyon sokat jelent nekem. Ha te sírsz, én is sírok. Ha nevetsz, én veled nevetek. Ha te kiugrasz az ablakon ... én nevetek tovább"

"Érdekes arca van. Érdekes, hogy ez egy arc."



"Üres fejjel meg lehet élni, de üres gyomorral nem."

"Olyan sokoldalú vagyok,hogy az már szinte gömb."

"Ha egy hajszálon múlik életed, bízzál bennem,mindig van nálam olló."

"Ha nem tudsz mit kezdeni a pénzeddel,add kölcsön nekem!Fedezet sajnos nincs,de ne feledd a pénz nem boldogít."


"Kétféle titok van. Az, amelyik túl unalmas ahhoz, hogy továbbadjuk, és az, amelyik túl érdekes ahhoz, hogy magunkban tartsuk."

"Képzeld el,hogy lefolyó vagy és dugulj el..;)"

"Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem."

 "Mentsd meg a Földet! Ez az egyetlen hely ahol csokit lehet kapni.:)"


 "Ne feledd,ha valaki felbosszant,az arcodon 42 izom rándul össze.De csupán 4 izom kell ahhoz,h kinyújtsd a kezed,és pofán vágd vele az ilyen seggfejeket.:)"

 "Szeress, vagy hagyj békén. Hé, hova megy mindenki???o.O"

 "Üldöz a tudás, de én gyorsabb vagyok."

 "Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése