2013. május 25., szombat

~Egos idézetek~

~Egos idézetek~


"Nem vagyok egoista csak tisztában vagyok az adottságaimmal..;)"

"Eddig azt hittem tökéletes vagyok.. de mostmár TUDOM.:)"



"Az egoista egy rossz ízlésű ember, akit sokkal jobban érdekel saját maga, mint engem:)"

"Mi az? Okos, szép.. blabla.. egy szóval tökéletes, és ó-val kezdődik..? Ó, hát az én vagyok."

"Az élet szép de én szebb vagyok!!:)"



"Egy nap a tükörbe néztem, és magamon kívül semmi tökéleteset nem láttam benne."

"Ki az abszolút beképzelt? Aki azt hiszi, hogy szebb nálam.;)"

"Mi mindannyian apró bogarak vagyunk, de azt hiszem én szentjánosbogárnak születtem."


"Megtisztel az irigységed, de nem tudom viszonozni.:)"

"Irigykedj csak, de ha nem vagy a rokonom akkor semmi esélyed h olyan tökéletes legyél mint én..."

"Senki sem tökéletes, rajtam kívül.."

"Nem vagyok beképzelt, csak tökéletes.."


"Te még neki futásból se leszel olyan jó mint én állásból."

"Túl rövid az élet, ahhoz hogy rosszul öltözködjek..:)"


"Egyetlen hibám az ellenállhatatlanság..:)"

"Az egoizmus az egyetlen gyógyszer, mely a butaságból eredő fájdalmat enyhíti."

"Én azért vagyok nagyképű, hogy te szerénynek, mondhasd magad.:)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése