2013. április 13., szombat

~Kiskoromban~

~Kiskoromban~


Rá akartam ülni a felhőkre.
~ Megkerestem a szivárvány végét.
~ X-et tettem a szúnyogcsípés helyére.
~ Anya gyógypusziján múlt az életem.
~ Fújjoztam ha egy pár csókolózott.
~ Hittem a mikulásban.
~ Versenyeztettem az esőcseppeket az ablakon.
~ Rajzoltam a bepárásodott üvegre.
~ Megnéztem, hány éves az alma.
~ A napocskát mindig a lap szélére rajzoltam..



"Kiskoromban hercegnő akartam lenni....aztán rájöttem hogy ilyen hivatás nincs..:)"

"Kiskoromban anya cipőiben játszottam nagylányosat..:)"

"Kiskoromban féltem Hókuszpóktól, amikor rájöttem, hogy nem igazi, megnyugodtam, hogy a törpék biztonságban vannak.!:)"



"Kiskoromban mindig zavarba jöttem egy csókjelenettől..
Ma már ez a kedvencem....:)"

"Kiskoromban annyi mindent elhatároztam,amit ma már teljesen máshogy gondolok...szőke herceget akartam hintóval,palotával,de ma már elég lenne egy sima fiú is aki szeret."

"Kiskoromban meg voltam róla győződve, hogy milliomos leszek, ha itt gyűjtöm a pénzemet..:)"

"Kiskoromban azon gondolkoztam, hogy a Jézuska hogyan tudja behozni a karácsonyfát az ablakon?:)"



"Kiskoromban a játékokkal játszottam, most már a pasikkal;)"

"Kiskoromban mindig kaptam büntit, ha hazudtam...Na és mi a helyzet a Mikulással?:)"

"Kiskoromban arra vágytam, hogy olyan gyorsan és szépen írhassak, mint anyukám."



"Kiskoromban ha nem volt otthon édesség, kipróbáltunk egy saját receptet:)"

"Kiskoromban mindig úgy sétáltam, hogy végighúztam a kezem a falon."

"Ventillátor: Kiskoromban mindig azt hittem, hogy levágja az ujjam:)"

"Gyros: Kiskoromban, azt hittem hogy elírták a 'gyors' szót:)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése