2013. október 1., kedd

~Fiú-Lány párbeszédek~

~Fiú - Lány párbeszédek~

  • Lány: Bújócskázzunk. Ha megtalálsz, megcsókolhatsz. :$
  • Fiú: És ha nem talállak meg.? :/
  • Lány: Akkor a szekrény mögött vagyok. ♥

  • Lány:*sír*
  • Fiú: Miért sírsz?:/
  • Lány: barátnője van annak a fiúnak aki tetszik...:'(
  • Fiú: hú ,hát az a fiú is csak egy kurvát kaphatott helyetted.!;)
  • Lány: most kurváztad le a barátnődet..:')
  • Lány: Áll még a holnapi nap. ? ( :
  • Fiú: Naná. A világ legszebb lányával fogok találkozni.
  • Lány: Jujj. :$ És hova fogunk menni. ?
  • Fiú: Te is jössz. ?:D

  • Fiú: Tudom...
  • Lány: Nem tudsz te semmit...
  • Fiú: ugyan mit nem tudok?
  • Lány: Ha tudnád...nem is, ha legalább egy kis részét éreznéd annak amit én érzek, akkor nem ott ácsorognál és tennéd a hülye gyereket, hanem idejönnél átölelnél, és csak annyit mondanál szeretlek..:)
  • Lány: Én próbáltam célozni. ://
  • Fiú: De mire?? :O
  • Lány: Hagyjuk :/...A lány le ment fb-ról és egész éjjel csak sírt. *Másnap a suliba...a fiú oda megy a lányhoz...megsimogatja az arcát...és így szól*
  • Fiú: Céloztál a szívemet találtad el...én nem szeretlek...
  • Lány : Tudtam, hogy van más....
  • Fiú : Hallgas végig....IMÁDLAK te vagy az egyetlen az életemben akit ennyire szerettem...csak féltem.
  • Lány : Mitől?
  • Fiú: Ettől!....*És megcsókolta* :$ ♥
  • Lány: Szeretsz?
  • Fiú: Igen....
  • lány: Ha szakítanék veled, mit tennél?
  • Fiú: Visszamennék az exemhez,mivel szeretem. A lány sírva fakad, szakít a fiúval. Másnap a fiú elmegy a lányhoz.
  • Lány: Hát te?
  • Fiú: Hát én? Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez, mert szeretem?

  • Lány : Mit Nézel?
  • Fiú : Téged :)
  • Lány: És Mit Látsz? :$
  • Fiú: Egy Lányt :)
  • Lány : Egyet A Sok Közül :(
  • Fiú :Nem :) AZ Egyetlent !!! ♥
  • Kisfiú: Van egy dolog amiért szeretem a vasárnapot! :D
  • Kislány: És miért? :))
  • Kisfiú: Mert holnap láthatlak az oviba:) :$ ♥
  • Fiú - Hogy van angolul, hogy szeretlek?
  • Lány - I LOVE YOU
  • Fiú - Én is téged.. :$

  • Lány: hol terem az alma.?:o
  • Fiú: almafán.:)
  • Lány: hol terem a körte.?:o
  • Fiú: körtefán.:)
  • Lány: hol terem a baszpo.?o.O
  • Fiú: baszpofán.:)
  • Lány: te mondtad...;)
  • Lány:Tudsz titkot tartani?:$
  • Fiú:Igen.:))
  • Lány:Téged jobban szeretlek mint a plüssmacimat.De psszt mert mérges lesz.:$

  • Lány:Mi akarsz lenni amikor felnősz?
  • Fiú:Profi focista..
  • Lány:és szerinted én mi legyek amikor felnövök?
  • Fiú:a feleségem..:$

  • Lány: szia, ettél már?
  • Fiú: szia, ettél már?
  • Lány: ne utánozz!
  • Fiú: ne utánozz!
  • Lány: szeretlek:)
  • Fiú: igen, már ettem. :)
  • Lány:Mit akarsz a jövőtől?
  • Fiú:Elfutsz ha azt mondom téged?:$
  • Lány: Utánam futsz, ha azt mondom igen??:3

  • Fiú: Naa....Megcsókolhatlak??♥
  • Lány: Nem!!
  • Fiú: Azt hiszem nem értetted!!
  • Lány: De igenis értettem!!!
  • Fiú: Akkor mit mondtam??!
  • Lány: Megcsókolhatlak?
  • Fiú: Hát persze hogy meg!!!♥
  • Lány: Tetszik a vezeték neved :$
  • Fiú: Köszi. De mire észbe kapnál, ez lesz a tiéd is..:$

  • Fiú: Szia! gondoltam ráírok a legszebb csajra....
  • Lány: Sziiaa :) ohh :$
  • Fiú: De sajnos nincs fent :( te hogy vagy?;)

  • Lány : Mit Kérsz Karácsonyra.? :D
  • Fiú : Köss Magadra Masnit ..! :$
  • Lány : Szia kicsim hol vagy? : o
  • Fiú : Itthon tv-zek, és rád gondolok. $: ♥ Te? :))
  • Lány : Buliban, és épp itt állok mögötted. ! -.-

  • Lány: más vagy mint a többi fiú..
  • Fiú: miért?:):$
  • Lány: mert ők helyesek!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése